Maksut, tomitus, reklamaatio

I. MAKSUT:

1. Verkkokauppa Rullakorkki ehdottaa seuraavia maksutapoja:

– maksu luottokorteilla VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, jonka toteuttaa yritys eCard S.A.. Provision maksun suorittamisesta maksaa kauppa.

– Paypal-järjestelmän välityksellä, jolloin provision maksusta maksaa asiakas.

II. TOIMITUS

1. Ostetun tavaran toimitamme koko maan alueella GLS kuriiriyrityksen tai muun kuriiriyrityksen välityksellä kaupan verkkosivulla annetun maksutariffin mukaan.

– peruskustannus on 12,20 euroa – enintään 2 kg: n pakkaukseen

– 2-30 kg paketin kustannus on peruskustannus + 22,21 euroa

– jokaisen seuraavan 30 kg kerrannaisen lisäkustannus on 14,60 euroa.

2. Ostettu tavara toimitetaan tilauslomakkeessa annettuun osoitteeseen. Asiakas on velvollinen ilmoittamaan kaupalle kaikista muutoksista, joilla on vaikutus sopimuksen toteuttamiseen, erityisesti lähetyksen luovuttamiselle välttämättömien yhteystietojen muutoksista sekä myös sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron muutoksista uhalla, että päivittämättömiin osoitteisiin lähetetyt kirjeet tai sähköpostiviestit jäävät vastaanottamatta.

3.   Lähetyksen vakuutukseen liittyen pyydämme erityisesti tarkastamaan paketin sisällön kuriirin läsnä ollessa EHDOTTOMASTI SEN TOIMITUSPÄIVÄNÄ. Jos toteat mitä tahansa vaurioita, pyydämme kirjoittamaan vahingon pöytäkirjaan, johon on merkittävä, millä tavalla paketti oli pakattu (tarrat ?varovasti lasia?, yläpuoli, kaksi pahvipakkausta, pahviset tai kuplamuovivälilevyt), jonka perusteella vaadimme korvausta huolitsijalta.

Pyydämme purkamaan paketin, ottamaan valokuvia vaurioituneista osista ja lähettämään yhdessä vahinkopöytäkirjan kanssa VÄLITTÖMÄSTI sähköpostiosoitteeseen

office@korkkikauppa.fi. Sen perusteella Teille lähetetään kaikki ne osat, jotka ovat vaurioituneet.

Jos kuriiri mistä tahansa syystä ei anna suostumusta pakkauksen tarkastamiseen tai ei halua odottaa siihen asti, kunnes sisältö on tarkastettu, pyydämme erityisesti kirjoittamaan hänen nimen ja numeron sekä ilmoittamaan meille siitä tosiasiasta.

JOS EI NOUDATETA EDELLÄ ESITETTYJÄ MÄÄRÄYKSIÄ, REKLAMAATIOTA EI OTETA HUOMIOON, VAAN UUSIEN OSIEN KUSTANNUS JA LÄHETYSKUSTANNUS KUULUU OSTAJAN MAKSETTAVAKSI

4. Tavaran vastaanottamisen kuittaushetkellä omistusoikeus siirtyy ostajalle sekä kaikki riskit omistamiseen ja käyttöön liittyen ja erityisesti riski menetyksestä tai vahingoittumisesta.

5. Toimituksen toteutusaika on 3 työpäivään asti. Kauppa pidättää itselleen oikeuden muuttaa toimitusaikaa itsestään riippumattomista syistä johtuen. Jos asiakas tilaa tavaroita, jotka saadaan täydennettyä eri aikoina, tilauksen toteutusaika pitenee siihen aikaan asti, kunnes kyseisen tilauksen viimeinen tuote on saapunut.

7. Kaikki lähetykset pakataan huolellisesti sekä vakuutetaan vaurioita ja katoamista vastaan.

V. PALAUTUKSET

 1. Meidän kaupastamme tilatuista tavaroista voidaan palauttaa syytä ilmoittamatta 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Tavara otetaan vastaan ainoastaan silloin, kun asiakas lähettää sen alkuperäisessä, vaurioitumattomassa pakkauksessa täydellisellä sisällöllä ja itse tuote on vahingoittumaton eikä siinä ole käytön jälkiä.

Sutarties atsisakymo forma – Ladata

2. Palautettuun lähetykseen pitää liittää etäsopimuksen peruuttamisilmoituksen alkuperäiskappale. Ilmoitukseen on liitettävä oston alkuperäiskappale (maksukuitti tai lasku). Jos ostoasiakirjaa ei liitetä, palautusta ei hyväksytä. Asiakkaan on lisäksi annettava tarkat tiedot ostajasta sekä pankkitilin numero, jolle rahat on maksettava.

3. Jos ostettuun tavaraan on lisätty ilmaistuotteita, ostajan on palautettava ne yhdessä ostetun tavaran kanssa.

4. Kauppa takaa tuotteen arvon palautuksen.

5. Rahapalautus maksetaan tilille tilisiirtona 10 työpäivän kuluessa. Jos maksu on suoritettu kortilla, palautus maksetaan sen kortin pankkitilille.

6. Toimituskuluja ei palauteta.

7. Tavaran palautuskulut kuuluvat vain ja ainoastaan asiakkaan maksettavaksi.

8. Asiakas on velvollinen varmistamaan tavaran mahdollisilta vaurioilta kuljetuksen aikana.

9. Kauppa ei hyväksy lähetyksiä postiennakolla.

VI. TAKUU JA REKLAMAATIO

1. Kaikilla kaupassa myytävillä tavaroilla on valmistajan takuu.

2. Vastuu käyttöohjeen mukaisesti käytettyjen tuotteiden virheellisestä toimivuudesta aiheutuneesta vahingosta rajoittuu kyseisen tavaran valmistajan tai jälleenmyyjän antamiin takuuehtoihin.

3. Tavaroiden käyttötarkoitus on yksinomaan määritetty niiden käyttöohjeessa. Kauppa ei missään tapauksessa ole vastuussa kenellekään henkilölle erityisistä, välillisistä tai seurannaisista vahingoista, jotka ovat aiheutuneet meidän tarjoamiemme tuotteiden väärästä käytöstä.

4. Jokaisen tuotteen takuuaika on näkyvissä sen selosteessa kaupan verkkosivuilla tai tavaraan liitetyssä takuukortissa. Yksityiskohtaiset takuuehdot on määritetty takuunantajan asettamassa takuuselosteessa. Jos Te ette löydä pakkauksesta takuukorttia, sen funktion täyttää lain mukaan ostotosite – maksukuitti tai alv-lasku.

5. Jos todetaan, että tavara ei ole sopimuksen mukainen, ostajalla on oikeus palauttaa tavara. Ostaja on velvollinen ilmoittamaan asiasta välittömästi myyjälle liittäen ilmoitukseen yksityiskohtaisen selostuksen tavaran sopimuksenvastaisuudesta. Ostajalla on oikeus ilmoittaa myyjälle tavaran sopimuksenvastaisuudesta 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Sen jälkeen oikeus ei ole voimassa.

6. Kaikkia reklamaatioita koskien erheellisesti suoritettuja ostoja, jotka ovat aiheutuneet tietämättömyydestä tai ehtojen noudattamatta jättämisestä, ei oteta huomioon.

7. Ostaja toimittaa kaikki reklamaatiot, jotka sisältävät ostetussa tavarassa piilevän syyn aiheuttamat viat ehdolla, että hän on noudattanut takuukortissa ja asennus- ja käyttöohjeessa määritettyjä tavaran oikeita käyttöehtoja, kirjallisesti reklamaatiolomakkeella. Jos reklamaatio koskee tavaraa, joka on vaurioitunut kuljetuksen aikana, on välttämätöntä kirjoittaa vahinkopöytäkirja yhdessä kuriirin kanssa. Reklamaatiot voidaan toimittaa sähköpostitse osoitteeseen office@korkkikauppa.fi.

8. Mikäli pakettia kieltäydytään palauttamasta ilman ennakkoilmoitusta, asiakas maksaa palautus- ja palautuskulut. Mikäli tavaraa ei noudeta GLS-osastolta tai Paketshop-pisteestä, asiakas maksaa tavaran palautuskulut lähettäjälle eli kaksinkertaisen alkuperäisen toimituskulun.

9. Palautettava tavara pitää palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa, joka sisältää kaikki osat. Tavaraan on liitettävä myyntitosite.

X
Tilaa Korkkinäytteitä